Beneficiile Practicii Yoga

Share on facebook
Facebook

Într-o lume în care alergăm continuu, Yoga este activitatea care ne dă ocazia ca cel puțin 30 de minute pe zi și să ne punem pe noi înșine pe primul plan. În același timp, pe lângă beneficiul evident de conectare cu propria persoană, Yoga este metoda prin care poți scăpa de probleme fizice sau psihice cum ar fi e durerile de spate, stresul, anxietatea sau afecțiuni cardiovasculare.

Prin multiple metode ștințifice s-a dovedit că Yoga are numeroase beneficii asupra corpului nostru. Haideți să considerăm această practică străveche portalul dintre trup și suflet.

Cuvântul Yoga își are originile în sanscrita și reprezintă echilibru, uniune, eliberarea minții și a corpului. Oamenii care practică Yoga sunt mai sănătoși, mai echilibrați, lipsiți de anxietate, depresie sau stari negative. Desigur, aici ne referim la aceia care practică Yoga reala care împlică și mintea, nu doar corpul.

Doar o parte din beneficiile practicii Yoga.

Yoga antrenează mușchii și liniștește sufletul. Practicând yoga vei:

  • Crește producerea de endorfine din organism. Pentru organismul uman, endorfinele sunt esențiale deoarece sunt neurotransmițători care au rolul de a activa hormonii fericirii. În alte cuvinte, Yoga ajută la îmbunătățirea stării de spirit în timp ce reduce simptomele de anxietate și depresie.
  • Te învață să trăiești în prezent, să îți regăsești pacea.
  • Exercițiile Yoga se concentrează asupra respirației și restabilirii calmului interior. Aceste exerciții vor regla ritmul respirator, vor liniști mintea și vor induce o stare de calm.
  • Creșterea forței muscular este un al beneficiu al acestei practici.
  • Previne apariția durerilor lombare și le trateaza pe cele existente. Dacă ai dureri de spate pentru ca stai prea mult la calculator/ birou, exercițiile Yoga cu siguranță vor face o diferență.

Yoga funcționează atât pe planul fizic, tratând durerile corpului, cât și pe plan psihic și spiritual, îmbunătățind stările sufletești și cele mintale. În timp ce reușești să te relaxezi, să trăiești în prezent, reușești să îți găsești și liniștea.

Exercițiile de respirație din această practică pot fi întroduse cu în sesiunile de meditație zilnice. De asemenea Yoga funcționează foarte bine și cu practica mantrelor(sau a afirmațiilor) și se poate folosi de exemplu pentru a îți recăpăta încredere în propria persoană. Acest lucru se face cu ajutorul repetării mantrei/afirmației ”eu am încredere în abilitățile mele” în timpul practicării exercițiilor.

Daca vrei o schimbare începe să te schimbi din interior spre exterior făcând lucruri benefice pentru minte și sufletul tău.

30 de minute de yoga pe zi

Yoga te ajută să îți dezvolți o disciplină mintala în primul rând ce se va reflecta asupra tuturor activităților tale de zi cu zi. Următoarea dată când îți faci programul, prioritizează-te pe tine și prioritizează această practică. Acest lucru se va reflecta mai târziu în toate ariile vieții tale. Rezervă-ți o ora în program pentru tine din care cel puțin 30 de minute practică exerciții Yoga. Începe mai întâi cu exerciții de respiratie. Vizualizează cum toate problemele tale ies impreună cu aerul pe care îl expiri, vizualizează cum gândurile tale devin mai clare mai liniștire și cu orice are o rezolvare.

30 de minute de yoga pe zi înseamnă sănătate curată pentru trup, suflet și minte.

Poate te interesează și ...

De ce ai nevoie să meditezi

Cum probabil ai mai auzit, rezultatele meditației sunt pozitive și nenumărate. Studiile au demonstrat că cei care meditează în mod regulat au

Iubește-te și crești personal

Viața este frumoasă si trebuie trăita la momentul prezent. Trăind la prezent devenim creatorii vieții noastre și nu victime ale lucrurilor ce

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *